For f***** sake!

Jag är ju som bekant extremt rädd för spindlar.
Hade en skräckupplevelse på jobbet förra månaden
med en bamsespindel. Sen blev jag livrädd här hemma
för ett par veckor sen. Ok, det visade sig bara vara en tråd
som låg ihoprullad på golvet men det hör inte till saken;)
Men nu när jag var inne i badrummet så satt det en äckel-
spindel på väggen där. Jag blir ju som vanligt livrädd och
springer ut. Jag kommer inte ihåg att jag skrek men min
hals gör ont nu. Jag har beslutat mig för att jag måste jobba
på min fobi så jag tänkte vara tuff och gå in och titta på den.
Från långt håll. När jag äntligen vågat mig dit så ser jag att
den är borta. Vart är den nu då tänkte jag. Sen ser jag den
krypa på dörrkarmen brevid mig. Aaaaaaaaaahhh!!!! Livrädd
springer jag och hoppar upp i soffan. Eeeeewww!!! Nu är den
nånstans i hallen. Fan va jag hatar att spindlar gör mitt liv surt.
Jag tror jag får gå på sån där riktig terapi för att klara att övervinna
min skräck. Nu sitter jag här i soffan och skakar tänder. Jeffrey
jobbar natt idag med så ingen hjälp där:( Jag kommer inte kunna
sova, kommer tro att det kryper spindlar överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0