Disappointed


Idag skulle vi åkt till en av Jeffreys kompisars flickvän. Hon har ett landsställe.
Eftersom hon fyller år så skulle vi vara ett gäng där ute och sova över. Jag har
vetat om det i ett par veckor och förberett mig. Men idag när vi skulle åka så
funkade det inte. Min sociala fobi tog överhanden:( Det blev för mycket med
övernattning och allt. Jeffrey blev ju besviken som vanligt när jag gör så. Men
det han inte fattar är att Jag blir besviken också. Jag vill ju kunna göra allt
utan att jag ska fega ur. Han säger Men om du låter bli så lär det ju inte bli
bättre. Och han har rätt men när man har social fobi så är det inte riktigt så
enkelt alla gånger. Jag kan tvinga mig till saker ibland även fast jag inte vill.
Men den här gången gick det inte. Jag vet att Jeffrey älskar mig men jag vet
att han kommer tröttna på att jag är så här. Han är ju supersocial och då kan
det vara svårt med en flickvän som har social fobi. Är väl lika bra att jag är ensam
med alla mina knasigheter.

Kommentarer
Postat av: M

Jag vet hur det känns... (antar att du vet vem som skriver) Händer här hemma med och jag blir också så besviken på mig själv, när jag inte kan göra det jag vill, vilket inte kanske kan vara så lätt att förstå..



Men ja vad ska man göra? Man gör ju sitt bästa!!

2008-06-29 @ 00:05:42
Postat av: Dee

M: Ja, jag vet;) Ja, precis, man gör sitt bästa men det är inte alla som förstår det. Dom tror att man bara ger upp:(

2008-06-29 @ 09:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0