Blue skies



Dom där molnen försvann och det jag trodde skulle bli en mulen, varm
dag blev en supersolig, supervarm dag:) Jag återvände till ängen och låg
där och njöt i ett par timmar. Helt underbart. Jag skulle helt ärligt vilja ha sånt
här väder året runt. Jag skulle aldrig klaga. Jag är gjord för sol och värme.
Finns inget bättre. Släng in ett varmt, vackert hav också och jag är helt nöjd.
På tisdag ska det vara mulet och regna. Då kommer jag gråta:( Ok, regnet
behövs eftersom det är så otroligt torrt men det kan väl regna på nätterna;)
Nu sitter jag i soffan med fläkten på, såå skönt. Jeffrey går på sommarschema
nu och börjar redan halv sju och det är lite tråkigt. Men det blir mindre tråkigt när
han får sin lön hihi. Funderar på om jag ska ta en cykeltur runt sjöarna. Måste
ju passa på att njuta av vädret så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0