Spanien

   
Bild 1: Carboneras ovanifrån
Bild 2: Sån här takterass var det
Bild 3: Utsikten såg ut ungefär såhär:)


Jag har ju en ongoing love affair med Spanien. Jag älskar det landet.
Jag tillbringade många somrar där förr. Mitt ex pappa hade hus där.
Så vi åkte ner varje sommar typ. Jag har inga bilder för dom har mitt
ex och honom pratar jag ju inte med längre. Men Carboneras hette
stan där huset låg. En liten stad helt utan turister. Huset låg typ 50
meter från stranden så det var ju helt perfekt. Älskade att på morgonen
gå upp på takterassen och bara titta ut över havet. Sitta på ett cafe och
äta mumsig frukost och pan chocolate (chokladwienerbröd). Gå på
strandpromenader och leka och simma i havet. Äta härliga luncher
och middagar. Dricka Fanta Citron som är tio ggr godare i Spanien.
Åka på underbara utflykter. Gå på marknader. Strosa runt på varma
kvällspromenader. I miss that. Ibland får jag lust att bara ta mitt pick
och pack och flytta till Spanien. My home away from home♥

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ååh härligt

2008-07-14 @ 23:20:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dee

Dress Like a Princess: Visst är det:)

2008-07-14 @ 23:36:41
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0