Sol och bad

 
Sjökrogen, Pampas Marina. Där åt vi mumsig caesarsallad.

Jag orkade aldrig skriva mer igår haha. Var helt slut.
Det är jag idag också i och för sig. Vi har haft två helt
underbara dagar. Vädret är ju så härligt som det kan
bli. Love it!  Igår var vi vid Pampas Marina. Vi var ett gäng
på säkert 15 pers. Det var jag, Jeffrey och Iva från början
men det fylldes på vartefter. Det var sol och bad och grillande.
Jeff, jag och Iva bestämde redan igår att vi skulle dit igen idag.
Vi var på plats halv tolv ungefär. Det är ingen strand på Pampas
utan man får sitta i gräset men det funkade bra. Om man ska
bada får man göra det från en brygga. Jag är ju värsta badkrukan
men jag har badat 5 gånger nu tror jag. Det är kallt när man
ska i men sen är det jätteskönt:) Anna (Jeffreys bästa tjejkompis)
och hennes mamma kom förbi och joinade oss också. Jag
och Anna har haft lite svårt att lära känna varann av nån
anledning. Jag har trott att hon inte var så förtjust i mig(trodde
kanske hon blev sur på mig för att jag "tog" hennes bästis ifrån
henne typ) Och hon har känt att det varit svårt att komma mig nära
Men idag hann vi umgås lite och det kändes jättebra. Jag tror bara
att vi måste umgås lite mer och lära känna varann bättre. Jag tror
problemet kan ha varit att vi är för lika. Att vi båda kanske har lite svårt
att släppa nån inpå livet och sen får vi för oss att den andra ogillar en.
Jaja, i vilket fall som helst så tycker jag att hon är väldigt go tjej och
hoppas på att träffa henne mer. Och hennes mamma är ju bara så
cool. Hon är 67 år och ser ut som 50 och är så rolig och tuff. Henne
ska man inte bråka med, hon säger sin mening. Hon sa till mig idag
att både hon och Anna är så glada för Jeffreys skull att han har mig:)
Va gulligt sagt. Nu kom jag ifrån ämnet men jag har haft en härlig helg
och hoppas på flera såna. Imorgon börjar jag att jobba igen. Jeff och Iva
ska till Pampas och bada och sola, jag är inte avundsjuk.....nej då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0