Palla



Idag var vi ute på en löprunda, eller Jeffrey sprang och jag
cyklade;) Springa är inte min grej så jag cyklade brevid
som hejaklacksledare och vattensupport hihi. Vi hittade
ett träd fullt med bigarråer så vi mumsade loss och samlade
på oss i cykelkorgen. Det är ju grymt gott. Men i affären är
det ju snordyrt. Jag lagade mat idag tänka sig. Blev kyckling
stekt i olivolja, soja och balsamvinäger. Bulgur med pesto
och en sallad till. Blev helt ok. Nu har jag druckit en god latte
och väntar på älskling som är på ett ärende. Sen blir det nog
vattenpipa.

Kommentarer
Postat av: Mads

Röker du vattenpipa? :O ... :)

2008-07-18 @ 19:24:53
Postat av: Dee

Mads: Haha, det händer:) Blev du chockad nu?

2008-07-18 @ 19:55:09
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Mads

Haha, ja lite kanske. :p Kan inte så mkt om just det dock.. man kan ha olika smaker i, är det inte så?

2008-07-19 @ 15:33:25
Postat av: Dee

Mads: Jag gör det inte så ofta. Ja, det finns alla möjliga smaker. Äpple, mint, passionsfrukt, mango, jordgubb, cola, banan, you name it. Jag gillar klassikern äpple bäst. Mint är också god. Det smakar ju inte som vanliga cigaretter utan sött och milt.

2008-07-19 @ 20:25:56
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0