Headache



Hoppade in och jobbade igår. Det flöt på bra:) Men sen fick jag huvudvärk.
Fick ta tablett två gånger. Fast jag tror vädret har mycket med det att göra också.
Jag är ganska känslig för lågtryck. Jeffrey jobbade natt och jag somnade bra i
soffan. Fick ett sms av honom och skulle svara på det. Vaknade några timmar
senare och kom inte ihåg vad jag skrev. Jag hade bara skrivit en mening sen
hade jag däckat utan att skicka messet haha. Snacka om trött.
Idag är det fint väder, va härligt att vakna till solsken:) Vet inte vad vi ska hitta
på idag, måste förbi AF bara och få hjälp med en blankett. (Jag är hopplös)
Sen ska jag umgås med min kärlek. Vi hann träffas tio minuter igår bara.
Nu ska jag läsa bloggar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0