Hata provrum!



Var i stan en sväng idag. Provade två par jeans inne på
Gina Tricot. Alltså just provrummen i den här butiken
måste vara dom värsta nånsin. Jag stod där i trosor och
betraktade min booty. Och visst, jag vet att jag har några
celluliter. Vem har inte det liksom. Men så mycket är det
inte. Har jag trott i alla fall. Men efter att ha tittat i den där
spegeln så var det ju värsta cottage cheese factory som
utspelade sig på rumpa och lår. Blev ju fan gråtfärdig.
Så där ser jag ju Inte ut hemma i spegeln. Det var verkligen
ingen vacker syn. När jag kom hem så speglade jag mig
i alla möjliga speglar och i dagsljus men då såg jag inte
ut som i provrummet from hell. Vad är det med dessa provrum?
Kan dom inte ha normalt ljus i dom? Man kan ju få men för
mindre;)


Som den här damen såg jag ut i den spegeln


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är väl nånting med själva belysningen som gör att man ser helt deformerad ut... Det är inte bara Gina som har så, jag tycker H&M och många andra butiker klassar in där också. :/

Istället borde dom ju satsa på belysning och speglar som trollar bort allt och får en att se fab ut, så att man köper mer kläder = vinst åt företagen, haha!

2008-07-20 @ 08:39:29
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Eller hur? Dom skulle ju tjäna grova pengar på att ha sjysst belysning som gör att man ser skitsnygg ut i allt man provar;)

2008-07-20 @ 12:14:46
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0