Gårdagen



Igår hade jag och mina gudsöner och deras mamma en
heldag på Gröna Lund. Eller heldag och heldag, blir inte
så länge med en 2½ åring;) Lillskiten på 5 månader sov
sig igenom hela besöket. Kul hade vi i alla fall. Bilarna
som åker runt var favvokarusellen såklart biltokig som
S är. Efter grönan så gick vi hela vägen hem till Fridhemsplan.
Där åt vi sushi och umgicks ett tag till. Efter det åkte jag
hem och mötte Jeffrey och hans jobbarkompis som satt
och åt och tog varsin öl på ett ställe i närheten av oss.
Efter det så gick vi hem till oss och drack lite drinkar. (Läsk
för min del;) Sen gick Jeffrey och Fisen (hon kallas så haha)
vidare ut. Jag var helt slut efter grönan så jag somnade ganska
snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0