Försöker med allt



Det ringde en tjej från Amelia idag. Och sa att jag har ju haft tidningen
förut och undrade om jag var intresserad igen. Jag har aldrig prenumererat
på den sa jag. Jag har aldrig ens köpt en Amelia  Är du säker frågade
hon. Men duuh! Nej, jag är senil och vet inte om jag prenumererat på
en tidning eller inte. Det sa jag däremot inte men jag sa Jaa, jag är säker.
Ok, men är du intresserad av att prenumerera på den nu då frågade hon då.
Med tanke på att jag sa till dig att jag aldrig ens köpt ett nummer av eran
tidning så Neej, skulle inte tro det svarade jag. Alltså en del försäljare verkar
inte riktigt lyssna på vad man säger när dom ringer haha. Och nåt annat som
stör mig är att dom inte kan uttala mitt namn. Så ovanligt är det inte. Förra
gången fick jag heta Dennis. Last time I looked så var jag ingen kille. Två
gånger har dom utalat det DenisE. Men jag är van vid att heta olika namn.
Therese och Desiree är namn jag brukar få heta också. Att det ska vara så svårt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0