Dop



Idag är det alltså dags för mig att stå i kyrkan igen och bli
gudmor för andra gången. Inte alla som kan skryta med;)
Jag känner mig en aning nervös. Min sociala fobi spökar.
Linda är ju min bästa vän och hon förstår mig. Hon är underbar.
Hon sa Om det blir för jobbigt är det bara att du går och sätter
dig. Hur många skulle säga så? Jag pratade med Jeffrey
om det och han sa att han skulle bli skitsur om barnets gudmor
eller gudfar gick och satte sig. Och visst, jag kan väl förstå det
men Linda är en så otroligt förstående och underbar vän så
hon tycker att vissa saker är inte the end of the world. Hon vill
att jag ska må bra och hon vet att jag blir en bra gudmor ändå.
Nu hade jag ju inte tänkt att gå och sätta mig men det känns
skönt att veta att Linda förstår mig. Det är en lättnad att ha nån
som faktiskt förstår mig och min sociala fobi.

Kommentarer
Postat av: monica

Nästan så man vill kasta ut dom nakna med endast ett par tjej string :) en skön hämnd :)

2008-07-06 @ 11:35:54
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha tack! =) Får se om det blir några fler v-bloggs ;)

2008-07-06 @ 13:26:54
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0