About him

Vad heter han: Jeffrey
Vad har han för favoritfärg?: Blått
Vad har han för ögonfärg?: Mörkbruna
Klädstil: Snygg;) Jeans, t-shirt, sneakers. Enkelt men fresh
Har han färgat håret nån gång: Inte på huvudet men skägget.
Blont haha
Längd: 1.77
Har han klippt sig någon gång: Duh! Ja
Har han piercat sig: Bara öronen
Har han några tatueringar: Ja, 7 stycken
Dricker han: Ja
Röker han: Vattenpipa
Vad har han för mobil: Nån Nokia
Vad vill han bli när han blir stor:  Nåt inom ekonomi
Vad har han för färg i sitt rum:  Just nu har vi nån vitrosa.
Ska bytas snart
Har han någon/några systrar: Nej
Har han någon/några bröder:  Ja, två stycken
Är han född i sverige?:  Nope. Banjul, Gambia
Vad är hans favoritmat?: Sin mammas Domoda och min
pastasallad;)
Vilken mat hatar han?: Fiskbullar
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en bil och
presenter till mig haha
Vad brukar han göra efter jobbet: Sova. Han jobbar natt.
Vad heter hans pappa och mamma: Hemlis;)
Har han bråkat med nån någon gång: Ja, senast med mig om
ägget haha
Vad brukar han göra på helgerna: Vara med mig, festa,
träna, softa
Vad har han för musiksmak: Hip hop och RnB men
även rock
Brukar han svära mycket?: Inte överdrivet
Vad för bil kör han?: Saab
Hur/var träffades ni första gången?: Vi "träffades" på nätet men
första gången vi träffades på riktigt var vid Skanstull där vi tog en fika:)
Vad är han rädd för?: Ormar
Vad påminner dig om honom:  Det mesta:) When you are in
love you are in love
Vad var det första han sa till dig: Hej!
Vad var det första du sa till honom: Hej!
Vad brukar ni oftast skicka sms om:  Gulliga saker:)
Är han beroende av något?: Mig;) Haha Nej, men snus
Vad kallar du honom: Älskling, lälle, mums, Jeffrey
Vad kallar han dig: Älskling, bebis, kärlek, Denise
Tränar han: Ja, fotboll och på gym
Hur länge har ni vart tillsammans: Officiellt 2½ år.
Oofficiellt snart 3 år;)
Hårfärg: Svart
När fyller han år: 17 september
Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år,
vilken blomma skulle det vara?:
Kalla
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle
de vara?:
Rolig, snygg, omtänksam
Gillar du honom?: Nej, jag älskar honom

Kommentarer
Postat av: Jess

hehe va säger Jeff (hittade på ett smeknamn hehe) om att du lägger ut sånt om honom?? Vet inte om jimmy hade gillat det :P

2008-07-31 @ 10:30:17
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Dee

Jess: Jag tror inte att Jeff bryr sig nämnvärt. His 15 minutes of fame;) haha

2008-07-31 @ 18:47:27
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0