Rubrik



Fick blodsockerfall idag på jobbet.
Tror det var det i alla fall. Helt plötsligt blev
jag alldeles kallsvettig och sen började mina
händer skaka. Jag struntade i det och fortsatte
jobba men efter ett tag så kände jag att jag var
tvungen att göra nåt så jag sprang till affären
och köpte en bit choklad. Satte mig och vilade
och åt chokladen. Kände mig lite bättre. Sen
fick jag order av chefen att lägga mig på soffan
med benen högt. Låg ett tag och sen åt jag lunch.
Tog ett tag men sen mådde jag bra igen.
Nu har jag ont i huvudet istället:( Ska ta en dusch nu.

Kommentarer
Postat av: avon

Det låter exakt som ett blodsocker fall! Bra initivativ av dig att gå och köpa ngt sött direkt. Usch sockerfall är verkligen jätte otrevligt. :( Bra att du kände dig bättre sedan.

2008-01-25 @ 10:25:11
URL: http://avon.blogg.se
Postat av: Dee

Avon: Det kändes verkligen inte kul. Ja, jag kände att jag var tvungen annars skulle jag kanske ha svimmat.

2008-01-26 @ 19:38:15
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0