Peppar!



Både Jeffreys och min mage är i kaos just nu.
I Gambia använder man sig av mycket peppar. Och maten
är Stark. Jeff är ju van men jag får snyta mig och flämta efter
luft många gånger hihi. Men hans mamma brukar göra maten
lite mindre stark ibland för min skull:) Nu har vi i alla fall ätit
alldeles för myket stark mat tror jag för nu är det skytteltrafik
till toaletten som gäller haha. Intressant information va? ;)


En av mina favoriträtter. Curry stew. Mums.
Inte vanlig "indisk" curry.


Kommentarer
Postat av: Linda

Aj aj, vet hur det är... Har sprungit så jag med idag, men vet inte riktigt vad värken och den upprörda magen beror på. Hoppas du mår bättre nu!

Kram

2008-01-07 @ 13:52:11
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Jobbigt när man inte vet vad det beror på. Min mage mår bra nu. Får ta det lugnt med the pepper;) Hoppas du mår bättre snart. Kram

2008-01-07 @ 17:11:32
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0