Last night



Gårdagens middag var jättemysig:)
Vi var på den här restaurangen som jag verkligen kan rekommendera.
Vi var på den i Vasastan. Men som ni ser finns den på Söder och Kungsholmen
också. Trevlig personal, snabb service och jättegod mat. Jag åt:
Sirloin Steak
Biffstek med hemgjord bearnaise och Jack Danielsås. Grillad majskolv,
frasig sallad, rödlök och paprika. Vitlökssmör och crème fraiche dip. Serveras
med klyftpotatis.
Jeffrey åt:
Fajitas Kombination
Komposition av grillad biff och kyckling på en bädd av strimlad rödlök,
paprika och vitlökssmör i het gjutjärnspanna. Serveras med frasig sallad,
rödlök, majs, oliver, heta jalapenos, riven mozzarella, guacamole, salsa, crème fraiche och varma vetetortillas.

Det är stora portioner på det här stället, vi orkade inte äta upp allt;)
Vi hade det både romantiskt och roligt. Vi kan aldrig vara riktigt seriösa.
Jag satte en stor bit persilja på min framtand och frågade Jeffrey om
jag hade nåt i tänderna haha. Typiskt min humor. Och Jeffreys;)
Vi funderade om vi skulle möta upp några vänner efteråt och gå ut
men beslöt oss för att åka hem. Väl hemma mös vi ner oss i soffan
och tittade på film. Vi somnade ganska snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0