Utmanad

Blev utmanad av söta Lina:)

Regler
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna.
I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.


Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag 23. Levde med mitt ex och var allmänt olycklig. Hade precis
kommit ur en lång och otroligt jobbig period med svår panikångest.
                                                                         
Vad gjorde du för ett år sedan? 
För ett år sen hade jag ganska nyligen blivit anställd på mitt jobb efter att
ha varit där i tre månader på arbetsträning. Jag och Jeffrey bodde tillfälligt i
en av hans kompisars lägenhet medans vi stod i kö till en egen.
                                                                        
Fem snask du gillar?
Choklad! Sen är jag inte så myket för godis, men Älskar fikabröd.
Det mesta går ner;)
                                                                                   
Fem sånger du kan hela texten utantill?
Hmm, vilka fem ska jag välja...Pony med Ginuwine, I need love med L.L Cool J,
One wish med Ray J, Another used to be med Joe och What chu`waiting for med
Jungle brothers. Valde lite gamla godingar också;)

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Betala av allt som ska betalas. Gå nån/några roliga kurser, starta eget, köpa
presenter, skänka till välgörenhet och shoppa, shoppa, shoppa;)

Tre dåliga vanor?
Likt Lina så knäcker jag med fingrarna..och axlarna och nacken och ena
armbågen haha. Måste ha nåt sött efter maten. Och har en tendens att
lägga tuggummi lite överallt.


Fem saker du gillar att göra?
Gulla med mina tre älsklingar, dansa, rita, fixa i hemmet
och umgås. Zzzzzz, hur tråkig låter inte jag på en skala


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Man ska ju aldrig säga aldrig. Jag trodde aldrig jag skulle använda jeans
med hög midja men nu äger jag ett par (som jag inte visat upp kom jag på)
Men den här blommiga trenden som är på G är inte riktigt min melodi.
Finns säkert fler saker men nu kommer jag inte på nåt bara för det.


Fyra favoritsaker?
Min Nano, tv:n, min laptop och min mobil:)


Personer jag utmanar:
Alla som känner sig manade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0