Urk!



Jag blir inte bättre, bara sämre. Idag låg febern på 39,4 innan
jag tog tablett. Jag brukar helst vilja låta febern göra sin grej
och inte ta febernedsättande men jag har fått ta idag för jag
ville inte ha högre feber. Tog igår också för mitt huvud och hals
gjorde så grymt ont. Svettades som en liten gris inatt och nu
börjar jag svettas igen. Jag är helt slut och orkar bara ligga i
sängen eller soffan. Håller på att svimma varje gång jag snyter
mig. Har ingen matlust. Har gått ner 3 kilo på 4 dagar. Tvingade
i mig gröt nyss. Nej, nu måste jag lägga mig igen, det är skitjobbigt
att sitta uppe:( Hoppas jag får sova lite nu.

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Gumman då, hoppas du kryar på dig snaaart! Du har ju i alla fall en ny och fin frisyr att glädjas över..

Kram

2008-02-27 @ 20:33:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Tack så mycket, hoppas jag också. Ja, du den frisyren har inte varit så värst vacker dom här dagarna hihi;) Kram

2008-02-28 @ 13:25:40
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0