Sun and bubbles



Vilken underbar dag, sol hela dan:) I love it!
Kul på jobbet som vanligt. Fick höra smickrande
ord från chefen om mig när han pratade med ett
bemanningsföretag. Så otroligt härlig känsla att
få veta att man är uppskattad:) Blir lika glad varje gång.
Jag har ju alltid haft svårt att tro att nån verkligen kan
uppskatta mig och tycka att jag gör ett bra jobb.
Efter jobbet var det bara att åka till Arbetsförmedlingen.
Vi fick nämligen ett tvåveckorsschema, så jag måste
dit varje dag. Slöseri med tid kan jag tycka då jag kan
söka jobb hemma. Jaja, det är väl bara bita ihop.
Nu ska jag i alla fall ta ett vamt skumbad. Känner mig
lite frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0