New shoes

     

Har ju helt glömt bort att visa stövlarna jag köpte i förra veckan.
Jag köpte ett par stövletter först. Tanfärgade, dom var söta men jag hann
ha på mig dom en dag och klacken var helt fucked. Jag gick tillbaka med
dom direkt. Jag hade dom till och med på mig när jag stövlade in (hihi) på
Din Sko. Jag drog av mig den ena skon och frågade tjejen i kassan om hon
tyckte att skor som man haft en dag(och gått högst en halvtimme med)
skulle se ut så. Hon var tvungen att hålla med om att det skulle dom inte.
Efter en hel del tvekande om att "Vi tar inte tillbaka skor som är använda"
och rådfrågande hos kollega så tog hon tillbaka dom. Och då köpte jag
dom här bootsen istället, som jag hade kikat på dan innan. Dom kostade
ju mycket mer men jag är väldigt nöjd. Jag trivdes inte till 100% med dom
andra. Bilderna gör dom inte rättvisa;)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Supersnygga!!!

2008-02-07 @ 17:31:08
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: :)

2008-02-07 @ 17:53:46
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0