*morr*



Jag har storstädat idag, eller jag håller fortfarande på. Var
tvungen att ta en paus annars skulle jag skrikit högt och
slagit sönder nåt. Mitt humör idag är inte att leka med. Jag
har redan lackat ur över mitt samtal till Com Hem angående
internet. Jag ringde och tryckte in massa saker, stod i kö
och blev bortkopplad. Slängde till slut ifrån mig både luren
och pappret jag höll i och gick och drog täcket över mig.
Såklart när Jeffrey ringde så kom han fram direkt.
När jag städade så slog jag i både fingrar och tår överallt
och saker jävlades så jag tänkte, en liten paus nu kanske.
Nu har jag dessutom ätit upp nästan all choklad som finns
i skåpen. Ok, det var fyra minichokladkakor men ändå. Det
lär jag väl få höra sen när Jeff märker det. Men jag har sagt
det förut och jag säger det igen; Lägger du sötsaker i skåpet
så får du räkna med att det inte finns kvar nån längre tid;)
Nu är jag gryymt sugen på chips bara för det. Orka vara jag idag.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Såna dagar är vidriga!! Ingenting funkar och man vill bara skrika och slå sönder saker! Hoppas kvällen blir bättre!

2008-02-16 @ 21:07:04
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Indeed;) Tack, kvällen är bättre som tur är:)

2008-02-16 @ 21:40:26
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0