Birth mark

     
1. Födelsemärket
2. Stygnen
3. Ärret
Ärret är fortfarande rött och lite svullet men
det bleknar och går ner med tiden.


Jag tog ju bort ett födelsemärke för ett tag sen.
Tänkte visa före och efterbilder. Inte dom tydligaste
bilderna men men. Jag är väldigt noga med min hud.
Solar inte överdrivet mycket (som ni kan se på bilderna
haha, fast blixten gör ju allt vitare faktiskt;) Och jag har
koll på mina födelsemärken eftersom jag har ganska
många. Det här märket är ljust men jag märkte att det
hade börjat mörkna i kanten så jag gick direkt och kollade
upp det. Hudläkaren sa att det behöver inte vara nåt men
för säkerhets skull så är det bäst att ta bort det. Om ett
födelsemärke blir ljusare är det ingen fara men blir det
mörkare kan det finnas anledning till oro. Nu var mitt
märke ingen fara som tur var. Men tänk på att hålla koll
på era födelsemärken, speciellt ni som solar mycket.

Kommentarer
Postat av: Mia dh

Jag solar inte mycket men borde verkligen kolla upp mina jag med. Ha en nice söndag.

2008-02-03 @ 14:22:41
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Dee

Mia dh: Ja, det är bra att ha koll. Ha en trevlig söndag du med:)

2008-02-03 @ 20:06:08
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0