Nytt från Everyday Minerals



Min beställning från Everyday Minerals innehöll;
Två mineralfoundations i färgen Softbutter Peach.
Longhandled Kabuki Brush
Lavender Murumuru Mint Lip Balm
Natural Lipgloss i färgen Natural
Mineralögonskugga i färgen Scented Candles



Så mycket lavendel tycker jag inte att den luktar, luktar
mer choklad och mint. "Pirrar" lite på läpparna.

   

Färgen är ljust kopparfärgad, har inte provat den än
men den kan säkert funka. Tror jag applicerar den
blöt eftersom den är ganska ljus som torr.

 

Fattar inte varför dom kallar det lipgloss för det är ju som
ett vanligt lypsyl, och snarare matt än glansigt. Först när
jag såg färgen tänkte jag Den här är ju alldeles brun. Men
det blir fint på läpparna, neutraliserar läpparnas egen färg.



Jag är kär i den här borsten♥ Den är otroligt
mjuk. Gjord av gethår, låter inte så lent men jag
lovar att den är superlen och mjuk. Jag skulle
kunna stå hela dan och använda den här borsten.
Man jobbar in foundationen så bra med den.



Till vänster ögonskuggan, till höger "lipglosset"




Passade självklart även på att få med ännu ett gratiskit
när jag beställde;) 3 foundations, 1 concealer och 1 rouge.
Foundations i färgerna Light Medium, Winged Butter och
Medium Summer. Concealern i färgen Sunlight och rouget
i färgen Summer Stroll.

Jag betalade 370 kronor för allt men åkte på tull
och postens avgifter som jag inte visste så allt
som allt blev det 500 kronor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0