Bion igår

Filmen igår var helt ok. Ingen wowupplevelse direkt.
Hade väntat mig lite mer. Och vi hade sån tur att det
satt idioter på var sida av oss. På Jeffreys sida satt det
ett par och killen skulle snacka med jämna mellanrum.
Om du inte kan gå på bio utan att prata, ok om man viskar
men om du ska prata som du sitter hemma i ditt vardagsrum
så kan det vara en bra idé att stanna där istället. På min sida
satt en man som andades med näsan. Ett tag kunde jag knappt
koncentrera mig på filmen för det lät så högt. Ok, killen som
pratar kunde man ju säga åt att sluta men vad skulle jag säga
åt mannen på min sida? Ursäkta kan du sluta andas? Don´t
think so. Till och med Jeff hörde honom från sin plats. Så det
drog ju ner bioupplevelsen en aning. Men filmen behöver man
inte se på bio, så bra var den inte.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahahaah, stackare! :) Störande med andningar genom näsan!

2008-12-13 @ 13:23:44
Postat av: Lina

Du skulle tryckt upp lite snacks i näsan på honom... :)

2008-12-13 @ 13:31:52
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Patricia

hahah eller hur.. ursäkta men kan du sluta andas?

så filmen var inte så bra allså... bra att säger det! jag hatar när folk pratar högt, kan man inte viska eller.. blir så jävla irriterad, oftast är det yngre som ska hålla på sådär. Jag får alltid lugna ner min pojkvän, han vill alltid skrika tillbaka för att han blir så arg hihi

2008-12-13 @ 14:48:08
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Madeleine: Otrooooligt ;)



Lina: Haha, varför tänkte jag inte på det. Eller så hade han redan en ostbåge eller nåt där inne;)



Patricia: Liite okänsligt kanske haha;) Det var bara att stå ut. Men killen som pratade hyssjade jag på några gånger.

2008-12-13 @ 20:29:16
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0