Yuk!



Nu har jag burit ner två Ikeakassar fulla med skor i källaren. Det funkar
ju inte att ha alla här uppe. Och nej, det är inte mest mina. Jeffrey älskar
skor. Jag vet inte hur många par skor den mannen har. Ändå har han gett
bort en kartong full med skor för inte så länge sen. Nu har han "bara" runt
50 par kvar här uppe i lägenheten. Saknar han några får han väl gå ner och
hämta hihi. Jag har rensat bland kläder också. Hittat en del som varit borta.
Och när jag ser alla stickade tröjor och koftor mår jag rent ut sagt illa. Jag får
lust att kräkas när jag ser alla dom plaggen. Jag vill kasta dom, bränna upp
dom. Det märks att jag inte ser fram emot höst och vinter va? Usch, jag blir
fan gråtfärdig bara jag tänker på hösten och vintern:( Vem fan vill ha årstider?
Inte jag i alla fall. Ge mig sommar året runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0