What to wear



Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon.
Varje dag, samma problem. Jag kommer inte på nåt alls.
Gick igenom alla kläder men hittade inget som föll mig i
smaken. Imorgon bitti kommer jag springa omkring som
en yr höna och byta kläder 5 gånger och sen gå iväg med
nåt jag inte trivs i. Nu är det så tråkigt väder också så man
kan inte ha på sig vad som helst. Blää, vad jag Inte längtar
till hösten när man måste ha på sig tråkiga, tjockare kläder.
Jag har sett en del som har stövlar på sig redan nu. Liiite
tidigt för det va? Det är sommar fortfarande people!

Kommentarer
Postat av: Patricia

tack sötnos! en utav de få bilderna jag blev bra på :P





tänk om man hade mariahs closet? drömmer

2008-08-12 @ 19:54:42
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Eller inte. Du ser ju hur bra ut som helst på alla bilder jag sett. Jaaa! drömmer jag med ;)

2008-08-12 @ 21:40:47
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0