Summering av lördagen

Framsida efter restaurering

Sen var det bara gå upp och vara glad för att gå på dop
på lördagen. Jag var ganska pigg (fördelen med att vara
nykterist;) Men Jeffrey var väl lite seg till en början. Snabbt
till Babyland för doppresent för det var vi ju självklart ute
med i sista sekund. Blev ett presentkort. Sen vidare till
kyrkan för dopet. Och sen fika efter det. Lite småprat
och mingel. Och ätande av massa fikabröd;) Sen hem,
trötta som bara den. Byta om till mjukisar, sätta på film
och somna som två små grisar i soffan. På kvällen kom
Jeffs bror och hans kompis förbi och tog några öl. Brorsans
kompis snackade typ oavbrutet. Rolig kille men god damn
vad han pratade. Även han blev chockad när han fick veta
min ålder:) Han gissade också på tio år yngre. Im happy!
Senare skulle dom ut men jag stannade hemma. jag var
faktiskt sugen på att gå ut (inte likt mig) men jag var trött.
Jeff följde med en sväng även fast han helst ville stanna
hemma han med. Jag somnade skönt i soffan till en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0