Summering av fredagen



Im baaaack;) Jag har haft fullt upp och varit trött det är
därför det har varit lugnt här på bloggen. Anyways, så
blev det skitlyckat i fredags. Vi samlades hela gänget
på Back A Yard, en jamaicansk restaurnag på folkkungagatan
på södermalm. Vi fyllde upp hela stället nästan. Efter en
halvtimme kom födelsedagsbarnet och flickvän. Vi satt
alla och tittade ner eller bort när dom kom in. Precis
när dom kom genom dörren så ropade alla surprise och
ställde sig upp och sjöng Happy birthday. Han blev jätte-
överraskad. Och jätteglad:) Sen blev det ett par timmar med
god mat och mycket prat och skratt. Efter det blev det utgång.
Vi gick till Layer Cake där det blev ännu mera prat och skratt,
goda drinkar och massa dansande. Min drink var inte god.
Jag ville ha en Virgin strawberry daquiri men det fanns inte så jag
fick en blueberry. Grymt sur. Bartendern visste ju inte vad han
gjorde. En kompis beställde en likadan fast med alkohol i
och den var lika sur och äcklig den med. Blää! Sen höll jag
mig till vatten. Det spelades en hel del hip hop och RnB från
90-talet så jag var grymt nöjd. Jag dansade loss hela kvällen.
Skitkul:) Jag och Jeffreys farbror är ju lika gamla och han sa;
Man vet en persons ålder när man ser att den kan texten till
vissa låtar. Jag sjöng ju loss till vissa klassiker medans den
yngre publiken på stället såg undrandes ut haha. 90-talet was
the shit;) Jag blev jätteglad över att en tjej i sällskapet vägrade
tro på min ålder. När jag sa att jag var född 74 så sa hon. Jaa, 84!
Neej, 74 sa jag. Det vägrar jag tro på, i såna fall är jag grymt impad.
Vad har du gjort för att se ut så i din ålder, tell me your secret sa hon
då. Och sen gav hon mig ett nytt smeknamn. 84:an. Haha.
Jeffrey och jag kom hem vid femtiden och efter att ha hoppat och
klättrat efter päron i trädet på gården hihi så somnade vi nöjda
och glada efter en rolig och lyckad kväll.


En liten sneakpeak på min outfit.
Nya linnet från Gina;) Ignorera att
jag sitter som en säck potatis haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0