Snap, crackle and pop



I´m alive! Det var inte så farligt som jag trodde. Men jag var bra nervös.
Fick ta av mig till underkläder. Sen fick jag bend over haha. Han skulle
kolla min rygg så han bad mig böja mig fram så långt det gick. Kändes
lite weird att stå halvnaken och böja sig framför en främmande karl;)
I alla fall så har jag lite sned rygg. Och det är lokaliserat till vänster sida.
Och det är ju på vänster sida jag har haft alla problem. Alla gånger jag har
haft ont, kramp eller domningar i vänster arm och ben var alltså inte propp
eller hjärtinfarkt som jag började tro hihi. Mitt vänstra ben var kortare men
det fixade han till så jag gick därifrån med lika långa ben:) Jag trodde jag
skulle knaka massor när han drog och tryckte men det var inte så mycket.
Höften och nacken knakade till. Lite läskigt var det när nacken knakade.
Men han sa Var inte rädd, det är inte farligt. Han knäckte inte sådär våldsamt
som jag sett på tv. Efter knäckandet så fick jag en helkroppsmassage.
Han är kiropraktor och massageterapeut. Det var skönt att få en riktig
massage. När han masserade min nacke så rös jag. Jag ska dit fem
gånger till. Och fick en övning som jag ska göra varje dag i en kvart. Så
förhoppningsvis kommer jag få ordning på min sneda, vänstervridna rygg
inom kort;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skönt att det blir bättring på det onda! :)

Jag har alltid varit livrädd för att det ska knäcka till, som ett "snap", på riktigt (som i filmer/på tv som du själv skriver) men tydligen inte. Det kanske är olika från person till person iofs.

2008-08-21 @ 20:52:14
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Ja, det är skönt:) Jo, tror säkert det är olika. Jag var också livrädd att han skulle snap my head off, men han tog det lugnt som tur var.

2008-08-24 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0