Secret



Jeffrey har en hemlig överraskning. Eller han har planer som han säger.
Jag har försökt få nån ledtråd men det enda han säger är att det kommer
bli jättekul och mysigt. Jag tror överraskningen blir av den här månaden.
Men jag vet inte riktigt när. Han har jobbat mycket extra den här månaden.
Och jag tänkte att det var för att kunna köpa nya glasögon. Och det var det
men sen sa han att han har planer också. Hmm? Jag blir så nyfiken:) Hihi.
Men det är bara att vänta. Den som väntar på nåt gott..och så vidare.


Kommentarer
Postat av: Patricia

haha jag känner igen d där.. däremot tvingar jag min boy o säga vad det är.. jag e för nyfiken!



btw, älskar den där bilden på LL col J.. grrr!!!

2008-08-03 @ 21:57:33
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Jag är också supernyfiken men samtidigt är det kul att bli överraskad så jag håller mig hihi. Ja, den bilden är inte helt fel;)

2008-08-03 @ 22:07:18
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0