Ragg



Gick på tunnelbanan idag och skulle åka hem. Får man sitta
i fred och spela Tiger Woods golf på mobilen? Haha. Neeej,
då ska två killar börja prata. "Heeej" "Kom och sätt dig här"
"Vad heter du?" Yadi yada, bla bla bla. Just shut up och låt
mig spela god damn it! Det sa jag inte men jag lät dom veta
att jag inte var intresserad. Den ena fattade det ganska snabbt
men den andra som var såå intresserad ville inte ge sig riktigt.
Jag dissade honom, men bara liite. Och på ett roligt sätt;) Den
andra killen satt och skrattade. Dom gick av efter ett par stationer
och då fick jag äntligen återvända till min golfrunda. Vilken nörd
jag är, men jag kan inte sluta spela nu. Och tiden går mycket
fortare när man spelar på tunnelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0