Kotknackare



Idag ringde jag och beställde en tid hos en kiropraktor.
Imorgon klockan fem ska jag dit. Träffade Linda igår och
vi strosade runt på söder. Bara hon och jag:) Utan barn.
Jag älskar mina gudsöner men har saknat att hänga med
bara Linda. Hon har varit alldeles för snäll mot sin man och
tagit barnen jämt, men nu är det slut på det sa hon. Så nu
kommer vi umgås mer på tu man hand. Kul:) Hon tipsade
mig i alla fall om den här kiropraktorn. Han både knäcker
och masserar. Linda sa att man känner sig som en ny
människa efter man har varit hos honom. Jag hoppas det.
Men jag är lite nervös, jag har aldrig varit hos en kiropraktor.
Fan, jag har inte ens gått och fått massage. Jag är rädd att
det ska göra ont. Och mest rädd är jag när han ska "knäcka"
nacken. Det har jag sett på tv, ser ju skitäckligt ut:(. Jaja, ingen
idé att mesa ur. Så här kan jag ju inte gå och må i rygg, nacke
och axlar. Jeffrey masserade in Muscle rub igår. Och han sa
att jag har en fet knuta i ena skinkan. Gjorde ju skitont när han
tryckte på den. Jag kommer skrika och gråta imorgon säkert
haha;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag håller tummarna för dig att han är snäll! :)

2008-08-19 @ 07:33:30
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åh va skönt! det skulle jag verkligen behöva.. :(

2008-08-20 @ 10:04:48
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Jag behöver också knäckas. Jag har heller aldrig varit hos en kiropraktor men jag har inbillat mig att det är himla skönt ... efteråt.



Hur var det då?

2008-08-20 @ 14:56:49
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Tack:) Det var han.



Patricia: Kanske dags att du också tar dig i kragen?;)



Jana: Ska skriva om det nu;)

2008-08-21 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0