Flytt



Idag har jag agerat flyttgubbe. Jeffreys bror och hans flickväns saker
från London kom idag. Så jag, Jeff, George och Acke åkte över och hjälpte
dom. Flyttbilschaffisen var en skön engelsk snubbe. Han hade flera roliga
historier om flyttningar som gått fel. Och han blev imponerad över mig och
Saras syster för att vi var med och bar så mycket. Jag gick och pratade i
mobil och bar samtidigt dessutom. Han hade bara stått och tittat haha.
Efter allt var inburet så bjöds det på mat. Jeffrey var tvungen att åka till
jobbet men jag, George och Acke stannade kvar och mumsade. Efter
det fick jag skjuts hem och nu har jag varit duktig på kvällen och lagat
mat till matlådan imorgon. Bäddat rent i sängen har jag också gjort.
Nu ska jag strax ta en skön dusch sen hoppa i säng. Jeffrey jobbar.
Nu är det sjunde natten i rad han jobbar. Han ska jobba imorgon också
sen är han ledig. I fyra dar. Egentligen ska han bara jobba 4, 5 dar i
rad men har har hoppat in extra min workaholic. Blir lite tomt på kvällarna
och nätterna men man får ta igen den tiden sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0