Utgång



Det är utgång som står på schemat ikväll och jag känner mig ungefär
lika motiverad och taggad som apan på bilden. Men what else is new?
Så känner jag ju nästan alltid när det är utgång på tapeten. Jag har för-
sökt men jag gillar inte att gå ut och festa. Det är bara inte min grej.
Plus att jag har annat som gör att det blir något av en "pina" att gå ut.
Dessutom eftersom jag inte dricker heller så kan det många gånger
bli ganska tradigt efter ett tag när alla andra är "bladiga" Jag tror också
att jag tycker det är extra jobbigt att umgås med berusade människor
eftersom jag har dåliga erfarenheter från mamma och hennes sambo.
Jag tappar liksom tålamodet och känner mig illa till mods ibland.
Jag vill helst slinka in i mjukisar och ligga i soffan och titta på en bra
film ikväll. Jag känner mig jättetrött. Men Jeffrey lär ju bli besviken om
jag bangar ur som vanligt. Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0