Tungt



Jag vaknade inatt av min hosta, fick snällt vara vaken en timme
innan hostan gav med sig. Idag känns det som en elefant sitter
på mitt bröst:( Inget kul att var tungandad. Det är nåt jag hatar. Jag
hade krupp i 6 år när jag var liten så jag är inget fan av att ha svårt
för att andas direkt. Det var år av ånga, luftfuktare, sjukhusvistelser och 
massa kortison. Nu är det här inte lika illa men jag hatar att vara tung-
andad:( Nu vill jag bara att den här hostan försvinner.

"Det karaktäristiska symptomet är hosta som låter som ett sjölejon som skäller."
Står det om  symtom för Krupp. Tyckte det var lite komiskt för det är exakt så
jag låter jämt när jag hostar. Undrar min hosta blev präglad dom åren;)
Hahaha, likheten är skrämmande. Jag låter precis som det här sjölejonet
när jag hostar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0