Squeezed



AJ!! Jag skulle stänga dörren när Jeffrey gick till träningen. Och stänger
den på min fot. Jag skrek högt och kastar mig ner på golvet och håller min
mosade fot. Jeffrey kommer in igen och hämtar en påse med fryst köttfärs
och håller mot min fot. Han larvar sig så jag ska glömma smärtan. Så jag
ligger där på golvet med köttfärs på min fot och skrattar och gråter samtidigt.
Fy fan va ont det gjorde och gör fortfarande. Min "ringfingertå" tog emot den
värsta smällen. Sitter och vilar med foten högt nu. Det här var ju en bättre
erfarenhet av klämmande och ytterdörrar än jag har sen förut i alla fall.
När jag var liten, typ 3, 4 år så klämde jag min hand. Det ringde på dörren
hemma och pappa öppnade. Jag var nyfiken och ville se så jag ställde mig
vid pappa och kikade ut. Pappa pratade klart och sa hej då och stänger
dörren och låser. Bara det att min lilla hand var kvar i dörrspringan.
Han Låste dörren till och med alltså. Needless to say så skrek jag
ganska högt och dörren låstes upp och öppnades ganska snabbt av
pappa. In i ilfart till sjukhuset. Som tur var så var jag fortfarande så
mjuk i skelettet eftersom jag var liten så inga ben bröts. Så jag ska
inte klaga på min klämda tå, det kunde varit värre;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh ajaj det där har jag med varit med om!
På fritidsgården när jag gick i mellanstadiet så blev vi tjejer instängda i ett litet kuddrum av killarna, å mitt lillfinger klämdes i dörrkarmen, på den sidan där gångjärnen sitter, å killarna höll dörren stängd å jag skrek å skrek å de trodde ju bara jag va rädd för mörkret eller nåt, så de vägrade öppna! Tillslut skrek jag att jag klämt mig så de släppte ut mig. Hela fingret va platt! Aldrig sett nåt liknande! :-P Hahaha.. idag är det lite lite snett, men annars gick det bra. Haha.. Ont gjorde det iaf! :-P

2008-04-18 @ 12:40:05
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Dee

Mari: Ååh, din lilla stackare:( Jo, det gör ju gaanska ont att klämma sig ja.

2008-04-18 @ 12:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0