Miss Perfectionist

Jeffrey och jag låg och mös i soffan när telefonen ringer. Det är en kompis till Jeffrey som har nyöppning för sin salong ikväll. Jeffrey hade glömt att det var ikväll. Stress, stress och göra sig ordning. Mitt hår vägrar att samarbeta. Och jag kan få värsta utbrotten när mitt hår inte vill samma sak som jag. Så det slutar med att jag sitter på golvet som en sur liten unge och gnäller. Och därmed så sitter jag kvar här hemma. Men hur kul är det att komma till en salong med taskig frisyr liksom? Jeffrey var mysig och kramade mig hårt och sa Du vet att jag älskar dig hur du än ser ut? Han förstår sig inte på mig när jag klagar på mitt utseénde. Nåt som var kul var när han erbjöd sig att hjälpa mig att fixa mitt hår. Han borstar det och det är elektriskt. Och han säger Ditt hår är alldeles extatiskt. Haha, sötnos:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0