Miss Clumsy at it again

Då var det dags för fler klantigheter i Denise värld. Jag brukar ju varje gång jag diskar lyckas med konsstycket att se ut som jag kissat ner mig helt och hållet. Idag lyckades jag få hela rumpan blöt istället. Jag hade en flaska vatten i soffan, som jag hade ställt på soffkudden. Jag reste mig för att hämta nåt, kommer tillbaka och sätter mig. Känner att min rumpa blir kall. Vad är det nu då tänker jag. Såklart hade flaskan vält och självklart hade den ingen kork. Så där stod jag med hela rumpan blöt. Bara att byta kläder. Hur lyckas du var Jeffreys fråga. Ja, om jag visste det. Senare skulle jag ge fåglarna ny mat. Häller upp fröna, ställer tillbaka påsen i skåpet. Sen hör jag hur det låter. Vad fan är det nu då tänker jag. Jo, påsen som lagt sig på sne och alla frön som rinner ut i skåpet. Wiiie! Det hamnar på kylskåpsdörren också som jag öppnar för att komma åt fröna som ligger på den. Och självklart så ramlar det in frön i kylskåpet också. Fram med dammsugaren. Suger upp frön från kylskåpet. Och då råkar jag suga upp en bit ingefära som fastnar i dammsugarröret. Andas och räkna till tio. Lyckas få ut den, fortsätter dammsuga och lyckas suga upp en påse. Skit samma! Det är verkligen otroligt irriterande och när alla såna grejer händer mig så står jag alltid och undrar hur fan en enda människa kan vara så klantig.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha, känner igen mig! Ibland känns det som om jag är med i en fars, extremt dålig komedi eller buskis!

2008-04-26 @ 18:45:49
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Sandy: Haha, jaa precis så känns det.

2008-04-27 @ 16:59:41
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0