Here I go again..



Jag satte på tv:n och Oprah visas nu. Alltså, jag klarar inte av den
kvinnans program. Jag gråter fan i mig jämt. Handlar om en man
som har cancer i bukspottskörteln, han har bara några månader
kvar. Han höll ett jättebra tal om livet, att man ska ta tillvara på det.
Sa verkligen bra saker. Men i slutet kom det som fick mig att börja
böla. Han sa; "Det är jättekul att så många lyssnade på det jag hade
att säga men jag skrev egentligen inte det här för er 400 som sitter
i publiken eller några andra, jag skrev det åt tre personer och när dom
blir större får dom se det här" Och sen visades en bild på honom med
hans tre barn. Då gick det bara inte att hålla tillbaka tårarna:(

Kommentarer
Postat av: Lina

Oprah är "hemskt" på det sättet, och jag som blivit så blödig sitter alltid och snyftar eller har tårar i ögonen.
Jag vet inte om det var Ricki Lake eller Oprah som hade en avsnitt way back om mobbing, då en liten tjej på ca 10 år var med - och hon berättade vad hon blev kallad för, fy vad jag grinade då! :(
Jag vet inte vad det är med programmet eller om det är programledaren, men man blir så berörd...

2008-04-16 @ 19:01:50
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Nej, jag vet inte heller vad det är men det är jobbigt. Jag blir helt gråtmild av romantiska frierier haha. Men mobbning usch, det är ju en riktig tearjerker:(

2008-04-16 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0