Getting on my last nerve!!!

image1522

Mongo the exfriend/stalker skriver: hur mycket va det från början?
Jag minns det så väl för att jag skrev det på play att du fått dina pengar...
jag kanske lämnade möver det hemma? minns inte ...
jag kollar upp det i allafall...
och sluta skriva tills dess...
och få inte för dej nåt... ja bor inte kvar på söder.....

Den sista meningen var ju bara för mycket. Alltså den här killen
är ju helt jävla störd. Han menar att jag ska skicka några "torpeder"
hem till honom. Kommer ihåg förra gången vi tjafsade om det här,
då påstod han ju att jag hotade honom. Jag hotade honom inte
då och jag har inte hotat honom nu. Tänk att jag tyckte han var
en sjysst, trevlig, snäll kille förut. Han är ju helt sinnesjuk. Han
behöver verkligen hjälp alltså. Stalkertendenser och paranoid.
Ingen bra kombination. Tur att jag deletade honom ur mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hmmm... den där snubben verkar lite kokofläng! Och ja, tur att du deletade honom ur ditt liv.
Är själv glad att jag deletad bort alla miffon i mitt liv - usch.
Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och betalar tillbaka. Annars kan du anlita mig som "torped" så ska jag ge honom ett par blåtiror några centimeter söderut... :)

2008-04-20 @ 19:40:51
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Det är nyttigt att deleta miffon ur sitt liv. Bra att veta att jag har dig som torpedbackup ifall det behövs;) Haha

2008-04-21 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0