Eeww!



Igår morse när jag satt på tunnelbanan till jobbet så kommer det på en
tjej och sätter sig. Hon hade shorts eller kjol, såg inte riktigt. Men jag
skojar inte när jag säger att hon hade tre gånger så håriga ben som
Jeffrey. Långa läbbiga hår över hela benen. Alltså jag förstår inte alls
grejen med att ha håriga ben(eller armhålor och bikinilinje). Ska man
visa sig självständig, att man inte faller för trycket att göra männen nöjda
eller? Jag kan ju bara tala för mig själv men jag rakar mig för min egen
skull. För jag trivs med det. Känner mig fräsch. Även när jag varit singel
så har jag rakat mig. Kan man inte vara feminist och raka sig och sminka
sig? Nu ska jag inte uttala mig för mycket men jag förstår bara inte. Men
om det är nån tjej som läser här och som inte rakar sig så feel free
att förklara för mig:)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag rakar mig under armarna, men jag rakar inte benen. Eller det händer att jag gör det också, men det är väldigt sällan och nu är det nästan ett år sen sist.. :P
Det har ingenting med feminism att göra, jag tycker det är onödigt att raka benen. Håret på benen stör inte mig, vilket håret under armarna gör... Att raka benen är bara ett evighetsprojekt som man ändå inte få rnågon möda för :P
Och inga sängkamrater har klagat nämnvärt, en pojkvän var helt övertygad om att jag rakar benen haha uppmärksamt va ;)

2008-04-18 @ 14:33:33
URL: http://luva.webblogg.se
Postat av: Dee

Kattis: Men då har du nog inte mycket behåring på benen;) Och då behöver man ju inte raka. Men den här tjejen hade myyyycket hår.

2008-04-18 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0