Childish



Tjafset fortsätter mellan mongot och mig. Jeffrey bara suckar och säger;
Kan ni inte bara lägga ner? Det är ju sandlådevarning på tjafset men jag
ger mig inte. Jag SKA ha mina pengar tillbaka. Det skulle inte spela nån
roll om det så gällde 50 spänn. Det är en ren principsak.
Jag kopierade ju hans meddelande där han sa att han inte glömt att
han var skyldig mig pengar och skickade till honom. Tror ni han ens
kommenterade det?

Hans svar: ja men jag förde över det jag kunde o det va 680.. det är jag fan
100% på.. men jag ska kolla med min bank

Jag sa att han kunde vara 100 hur mycket han ville för jag har inte fått
några pengar. Och tror han att mina konton visar fel eller? Känner du
dig lite dum kanske?

Mongos svar: nä absolut inte ! varfrö skulel jag känna mej dum??
Det där kan vara ett medelande som du fick innan jag betalade eller
hur.. dte va dte första jag tänkte på ! 

Alltså, han ger sig verkligen inte. Jag skrev tillbaka att han borde känna
sig dum. Och frågade om han påstår att jag ljuger då eller?

Värsta såpan. To be continued....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0