Can of whoop ass



Gaaah!! Jag håller på och tjafsar med min före detta kompis/stalker.
Han lånade ju pengar av mig för typ tre år sen (12 000) Jag fick tillbaka
allt utom drygt en tusenlapp. Han har dragit ut på det over and over. Säger
att han är pank jämt. Men ändå syns han ute mest varje helg. Det har han
råd med. Nu skrev jag till honom att han får betala det sista. Fick det vanliga
svaret att han är pank. (How unusual) Sen ska han börja tjafsa om att han är
irriterad och tycker jag är otacksam för han hjälpte mig med massa saker.
Jag har tackat honom både en och flera gånger för det han hjälpte mig med.
Grejen är att han är bitter för han trodde det skulle bli han och jag. Och vägrar
släppa det. Och sen har han mage att helt plötsligt efter flera meddelanden
påstå att han betelat det sista. Och säger att jag ska lägga ner. Jag vet att han
inte betalat, men bara för sakens skull gick jag in på min bank och kollade
båda mina konton ända bak till februari förra året. Inga pengar. Dessutom skrev
han till mig 1 november och sa att han absolut inte glömt att han var skyldig
mig pengar och att han skulle betala så fort han hade pengar. Jag kopierade
och skickade det meddelandet till honom nu. Ska bli intressant att se vad han
svarar. Jag blir så jävla förbannad. Är man skyldig nån pengar så betalar man
fan tillbaka dom god damn it! Jävla idiot!!!

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Värsta som finns! Idioter som suger från andra och inte ger tillbaka!! Usch..

Hallå! Är det de två nigerianska dvärgarna som är bild där?

2008-04-18 @ 20:11:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Ja, såna människor är vidriga. Nej, det är Gary Coleman från Different Strokes, den andra vet jag inte vem det är hihi

2008-04-18 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0