Blää:(

Åt popcorn för jag blev så saltsugen. Då satte sig en bit
skal i halsen och retade. Jag får panik då. När det retar i
halsen kan jag inte hosta ordentligt för då kräks jag.
Snacka om panik. Jag sprang ut i köket och drack varmt
vatten direkt ur kranen. Hostandet kommer oavsett om jag
vill eller inte men jag håller tillbaka det för att hålla tillbaka
illamåendet. Jag sliter upp kylskåpet och halsar filmjölk
och rethostmedicin. Jag blir alldeles varm, hjärtat slår i
200, mina händer skakar, det rinner tårar från mitt ena
öga. Lyckas till slut få bort det som retar. Inte sugen på
popcorn längre direkt. Det är verkligen inte kul att ha
extrem fobi att kräkas:(

Jag räknade ut att det är 27 år sen jag kräktes*ta i trä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0