Workaholic

image1155

Jeffrey jobbar dygnet runt nästan vissa dagar. Han jobbade natt för att
sen direkt jobba dag. Nu ligger han helt utslagen på soffan. (går inte att
få liv i honom) för att sen börja klockan 22 ikväll igen för att jobba natt.
Jag säger åt honom att det inte är bra att jobba så men han lyssnar inte.
Han säger att det är tillfälligt. Jag hoppas verkligen det. Blir ju orolig annars.
Han är så ambitiös min fining. Han vill jobba så vi kan betala av saker snabbt.
Och så vi kan skaffa allt vi vill ha. Den senaste veckan har han köpt kaffebryggare
(han dricker inte ens kaffe) blender (mixer) och idag kom han hem med en
brödrost. Och en tröja till mig dessutom. Han är så gullig:) Han är verkligen
raka motsatsen till mitt ex som aldrig köpte grejer till hemmet
(eller mig heller för den delen)
Jeffrey är omtänksam och generös and I love him for that♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Awww, kan du klona honom tror du?! Hahaha! ;D

2007-09-21 @ 20:53:27
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Hihi;) Det skulle han bli glad av att höra

2007-09-21 @ 22:36:06
Postat av: Sara

Naaw ^^ Det är så bra pojkvänner ska vara ju ;) :D

2007-09-23 @ 18:05:58
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Indeed:) Inte van bara;)

2007-09-23 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0