What´s the deal?

80190-1113

Jag undrar en sak.
Vad är det med kvinnor som har "skäggväxt "och inte tar bort den?
Titt som tätt så ser man dom. Man kan stå på tunnelbanan eller
i kön till mataffären. Och där dyker hon upp. En kvinna med "skäggväxt".
Och bland kan dom till och med vara sminkade och fint klädda men så
ser man att hakan och överläppen är alldeles för fjuniga. Och då
tänker man i sitt stilla sinne; Varför tar du inte bort det? Jag har verkligen
lust att verkligen ställa den frågan för jag är såå nyfiken på svaret.
Och ett tips; Bara för att du har ljust hår så blir det inte osynligt!

Ännu en onödig fundering av mig;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag undrar samma sak själv.
Det syns ju så tydligt. Jag skulle skämmas ihjäl om jag gick runt med skäggväxt. Alltså, om jag hade någon, haha!
Usch. Nej. Ta bort den! Vaxa eller epilera eller något. Så slipper vi se äcklet. ;D

2007-09-08 @ 09:43:01
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Ja, precis. Jag menar såå dålig syn kan dom väl inte ha att dom inte ser den själv? Take it off please!

2007-09-08 @ 11:41:19
Postat av: eva

Strange ,dulever med en svart man ,har han inte talat om för dig att kvinnor med "lots of hair" representerar styrka i alla dess former,från passa upp mannen ,föda hans barn,laga mat.och kunna vara självständig ,good luck

2007-09-08 @ 14:32:37
Postat av: Dee

Eva: Haha, nej det har han aldrig berättat. Han gillar inte håriga tjejer;) Dessutom, varför skulle lots of hair representera såna saker? Låter otroligt strange;) Men tack för the good luck

2007-09-08 @ 16:26:01
Postat av: eva

Rasta-vibes vet du.......där är det
så,det är därför det blir så corny när ordinairy blacks put locks,kram

2007-09-08 @ 18:01:27
Postat av: Dee

Eva: Eehh..ok

2007-09-08 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0