Nytt djävulskap

image1103

Andra dagen i rad som jag tappar min ögonfransböjare
i toaletten. Gooood damn it och Eeeeew!
Jag och toaletter alltså. Jag sköljer handen efter jag
bara tagit i locket liksom( Yes, I am sick, I know haha)
Undrar om det här är en ny trend. Som kaffet och diskbänken.
Appropå klanterier så höll jag på att dratta på ändan i morse
på väg till jobbet. Vi har en smart genväg precis vid oss men
det är en brant backe med stenar och rötter så jag halkade
men körde in ena foten under en rot och det hindrade mig
från att landa on my rear end. Däremot blev min immaculate
vita sneaker smutsig, men det gick bort som tur var *phew* ;)
På väg hem uppför samma backe, vad händer då? Snubblade
på en rot. Haha, vad är det frågan om liksom? Får se vad morgon-

dagen bjuder på för upprepande klantigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0