Men!

image1114

Jag är pissed. Jag vaknar och mår som en gammal överkörd
igelkott. Det var Jeff som var ute igår men tydligen jag som är
bakis. Det har hänt förut. Fattar inte varför jag som inte dricker
alkohol ska behöva känna mig bakis. Weird!!
Anyways, sen så klämmer Jeffrey ur sig att han har match idag.
Men va braa, då får jag sitta här medans John fixar med vardags-
rummet. Jag är sån att jag känner att jag måste ju vara en trevlig
hostess när nån är här. Kan ju inte bara sitta framför datorn och
skita i honom liksom. Men tack för att jag blev förvarnad likom.
Sen som om det inte vore nog så kommer Jeff tillbaka efter att
ha gått och har John med sig och det är lugnt, jag har ställt in
mig på att han faktiskt får se mig osminkad (även om det tar emot)
Men då har han nån annan snubbe med sig från laget också. WTF!
Tack för varningen! Alltså jag vet att jag är löjlig men jag hatar att
visa mig osminkad. Jag ser ju ut som Gollums storasyster och då
är man inte såå pigg på att halva världen ska se en.
Dessutom så är ju the big party ikväll och det kan ju tyckas vara kul
men det är inte så jättekul när jag vet att jag knappt kommer se röken
av min pojkvän. Han är alltid den som ska hämta/köra folk, hämta mera
mat, göra det här och det där. Så jag blir alltid stående utan honom.
Skitkul. Jaja, slutklagat för idag (for now at least)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0