Lista

stänger du av mobilen när du sover? Nope, det är ju min väckarklocka
vem såg dig senast naken? Jag själv
hur såg du ut på högstadiet? Haha, som en överspacklad tönt
hur kommer du se ut om tjugo år? Gammal?
hur var du på dagis? Gick aldrig på dagis
hur är du att ha som arbetskamrat? Jättebra såklart. Lyhörd
har du celluliter? Ja:(
biter du på naglarna? Nej, däremot pillar jag på nagelbanden ibland
har du något handikapp? Nej
är du rädd för att få hängbröst? Ja
tror du att gud är en man eller en kvinna? Tror inte på Gud
svär du? Ja, alldeles för mycket ibland
är du trevlig mot jehovas vittnen? Jag kör tredje gradens utfrågning så dom
ångrar alltid att dom ringde på hos mig. Haha
hur homo är du på en skala 1 - 10? Oj, det är inte mycket. 1
tror du på utomjordningar? Man kan ju undra om vi är ensamma i
detta stora universum. Men jag tror inte på gröna gubbar med jätteögon.
Dom kanske ser ut precis som oss, vem vet.
om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut?
Det där är ju skitsvårt för oavsett om jag älskar maträtten så kommer jag ju
tröttna till slut. Men sushi eller fläsklotlett med sås och potatis.
vad finns alltid i ditt skafferi? Pasta, krossade tomater, flingor, gröt, fågelmat, bröd etc, etc
vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lamm eller ostron
har du blivit arresterad? Yup
ljuger du? Försöker låta bli, jag ogillar lögner. En vit lögn då och då blir det väl
har du kysst en polis? Nej, kan jag inte påstå
är du rädd för securitasvakter? Haha, nej
har du någonting att dölja? Haven´t we all?;)
vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, duuh! Och en liten lampa
är du / har du varit gift? Nej/Nej
skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta
pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar?
Hell no!
kan du laga cyklar? Jajjemen. Pappa lärde mig när jag var liten.
kan du fixa med bilar? Nej
brukar du köra om? Har inget körkort
kan du baka bröd? Haha
vet du hur man frostar av en frys? Det är klart
vilken tvserie skulle du helst leva i? Sex and the city kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0