Lek och skratt

image1112

Idag har jag spenderat dagen med Linda och min gullplutt till gudson:)
Han är ju den mysigaste lilla killen i världen. Vi hämtade honom på
dagis och när han såg mig gav han mig sitt lilla pillemariska leénde
som visar att han är glad att se mig. Sen skulle han hålla mig i handen
och gå hela vägen. Vi fikade sen gick vi hem och han skulle visa mig
hela sin bilsamling. Vi sprang och jagade varann och skrattade så
vi tjöt båda två:)Jag larvade mig med honom och viskade Jabba jabba
med en löjlig röst och då viskade han tillbaka samma, eller nåt liknande
i alla fall haha. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Han är en riktig liten papegoja
och väldigt duktig för sin ålder. Han är drygt 1½. När jag skulle gå så ville
han gärna att jag skulle stanna. Men jag lovade att komma tillbaka och leka
en annan dag och då nickade han nöjt och sa Ja. Söööötunge!!♥

Fick reda på att nästa lilla gudbarn blir en pojke det med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0