Kladda del 2

image1096
Bild Google

Jag färgade håret häromdan men som vanligt ska det inte bli bra
på en gång utan det är ju mycket roligare om jag får göra om det
flera gånger. För att inte tala om att det är roligt att spendera pengar.
När jag färgade det så blev det en färg i utväxten och en i längderna.
(Hm, känner igen det där. Att jag aldrig lär mig) Och det gjorde ju att
slingningen inte var att tänka på. Så nu köpte jag en ny färg för att få
hela håret i en enhetlig färg. Och lyckas jag med det ikväll så tänkte
jag slänga i slingorna. Jag fick självklart också färg i pannan fastän jag
smetat in med vaselin*suck* Jeffreys förslag var att jag skulle ta nagel-
lacksremover för att få bort fläckarna. Jaaa, vilken bra idé älskling!
Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0